KNUT-RICHARD BJERKLI

KREATØR /  ART DIRECTOR

Taffel mineralvann

Oppgave: Gi Taffel økt kjennskap og positiv oppmerksomhet. Få frem at Taffel er et smart valg - ikke bare fordi prisen er lavere enn hovedkonkurrenten, men også fordi Taffel smaker godt. 


Taffel er smart, uhøytidelig, modig og morsom. Da Taffel er en av REMA 1000´s mange unike merkevarer måtte også kommunikasjonen falle naturlig inn under paraplyen “Det enkel er ofte det beste”.


     Vi utviklet derfor konseptet:

NOE KOSTER MER ENN DET SMAKER
- TAFFEL SMAKER MER ENN DET KOSTER

TV 40 SEK

TV 10 SEK

«La oss høre hva motparten sier»

9:16

Kommunikasjon av «Noe koster mer enn det smaker» - satt opp mot dyre boliger, dyre biler og dyre båter på finn.no

Godt mineralvann trenger ikke være dyrt!

Akkurat nå får du fire stk 1,5 liter Taffel til bare 20,- kroner. Det enkle er ofte det beste.


Godt mineralvann trenger ikke være dyrt!

Akkurat nå får du fire stk 1,5 liter Taffel til bare 20,- kroner. Det enkle er ofte det beste.



Schjærven:


Rådgiver: Lasse Maugsteen

Kreativt team: Knut-Richard Bjerkli &
Mats Korneliussen

Kreativ leder: Espen Skrolsvik

Art Direction: Knut-Richard Bjerkli

Designer: Sara Emilie Engh

Tekstforfatter: Steinar Helgesen og Mats Korneliussen


Produsent: Bruno Kvae


Sheriff film;

Produsent: Eivind Sæther

Regi: Nic & Sune